FILM, TV & TEATER

søn, 07 dec 2014

TJECK Magazine opruster med flere udgivelser

TJECK Magazine går ind i 2015 med en række nye tiltag og skærper dermed profilen over for de unge, som er hovedmålgruppen. I modsætning til flere andre magasinudgivere øger TJECK Magazine satsningen på det trykte magasin ved at gå fra fire årlige udgivelser til seks.

Magasinet blev for 4 år siden trukket med i Vermø gruppens konkurs, men bladets nye ejer, Magasinhuset i Vejle, har formået at bringe forretningen tilbage på ret kurs. »TJECK er fortsat et stærkt brand, som er kendt både blandt læsere og annoncører, og det er baggrunden for en satsning på flere udgivelser, flere sider, øget fokus på hjemmesiden med mere,« fortæller udgiver Torben Elsig-Pedersen, der også står bag produktionen. TJECK har desuden de seneste måneder opbygget et korps af ambassadører på ungdomsuddannelserne, så magasinet bliver endnu mere synligt ligesom Magasinhuset tilbyder annoncører og organisationer en rækker muligheder for plakater og samplings på uddannelsesstederne. Magasinet henvender sig fortsat til de 16-25-årige og distribueres til langt de fleste ungdomsuddannelser, en lang stribe videregående uddannelser og cafeer i de største byer.