Dit bryllup er din dag: Hold en bryllupsfest, der passer til dit behov

Sponsoreret indhold

Dit bryllup er din og din partners dag. Det er derfor vigtigt, at jeres bryllupsfest afspejler det. Lige meget hvad I har lyst til, skal der derfor være plads til det, så det i sandhed kan blive jeres dag. 

For alle er det en stor dag, når de bliver gift. Men det er en dag, der nemt kan blive præget af, hvordan andre tænker, at den skal være, og hvordan du skal gøre. Måske er det ikke engang en bestemt person, der siger det til dig: Du har bare en ide om, at det er sådan, bryllupper foregår, og derfor skal dit bryllup også være sådan. 

Men det er netop vigtigt, at du husker på, at det er dit og din partners bryllup. Du styrer suverænt, hvordan det skal være. Det betyder, at du ikke behøver at holde dig til, at det er, som det plejer. Du kan gøre det helt, som du gerne vil have. 

Anderledes former for bryllupsfester

Hvis du gerne vil invitere dine venner og familie på brunch og derefter på en sejltur, styrer du derfor helt selv, om det er sådan det skal fejres. Det kan du for eksempel gøre, hvis du vælger at holde festen hos Club Riva i Rungsted nord for København. 

En anden mulighed er, at du, din nye mand eller kone og jeres gæster spiser en middag i deres restaurant. Der kan I sidde blandt de andre gæster og have en hyggelig og afslappet bryllupsfest. Når I sidder mellem andre, slipper I også for, at der bliver sunget sange og holdt taler, hvis I ikke er til det. 

Privat bryllupsfest med havudsigt

Er I et større selskab, er det dog rart for jer, at I har jeres eget lokale, hvor I kan være. Det kan de også hjælpe jer med hos Club Riva. På deres førstesal har de et stort festlokale, hvor I kan være uden at blive forstyrret af andre. Er det det, I foretrækker, er det derfor selvfølgelig det, som I skal gøre. 

Når I holder en mere privat bryllupsfest, åbner det op for, at der kan blive holdt taler, sunget sange og være forskellige former for optrædener. Hvis I gerne vil holde lidt styr på sagerne, er det en god ide, at I udpeger en person til at være toastmaster. Vedkommende kan stå for rækkefølgen. Det er altid en god ide, at jeres toastmaster tager kontakt til det sted, hvor I holder brylluppet, så de kan tilpasse maden efter sange og taler. 

Det behøver dog ikke kun at være dine venner og familie, der står for underholdningen. I kan også selv hyre nogle til at komme og underholde. Hos Club Riva kan de for eksempel hjælpe med at få et live-band til at komme og spille eller en standupkomiker til at komme og underholde. Læs mere her. 

Lige meget hvordan du vælger at fejre din bryllupsfest, er det vigtigt, at du sørger for at gøre det i din og din partners ånd. Dermed vil det blive en uforglemmelig dag for jer begge.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.