Timesedler med papir og blyant hører fortiden til.

Fordelene ved en digital timeseddel

Mange virksomheder har en kompliceret eller besværlig timeseddel skabelon som fx. en gammeldags Excel skabelon. Ved at automatisere en del af processen, bliver det nemmere for personalet at udfylde deres sedler i tide. Automatiseringen kan for eksempel ske ved hjælp af en app og et online vagtplanlægningsystem.

De fleste der har haft det daglige ansvar for timelønnede ansatte, har oplevet at det kan udfordrende at få medarbejderne til at udfylde deres timeseddel. Det er en stor del af grunden, til at souschefer og ledere tit har problemer med at få samlet alles sedler – i korrekt udfyldt stand, vel at mærke.

Få mest muligt ud af din tid.

Det er et af de bedste afsæt til at have en god forretning, så Intempus.dk mener at timesedlen bør være digital, og at gammeldags timesedler ikke er den måde, man udnytter tiden optimalt på. Ikke desto mindre er det stadig en udbredt måde at dokumentere sit arbejde på og registrere timer. Det vil de gerne lave om på, og derfor har de lavet en app, så man altid og med ganske få klik kan registrere alt sit arbejde:

•Registrér timer, varer, kørsel, udlæg, materialer og så videre direkte på sagerne.

•Skriv noter på sagen, så misforståelser undgås.

•Tilføj billeder og dokumenter til hver sag, så dokumentation og kvalitetssikring er på plads.

•Brug appen hvor som helst – også selvom der ikke er signal. Den virker nemlig offline.

Appen og web-systemet er udviklet ud fra, at det skal være så nemt som muligt for brugeren og samtidig kan det sættes op til alle typer af virksomheder.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.