MUSIK INTERVIEW & TRENDS

ons, 19 aug 2015

Junk de Luxe og Kesi i artistisk samarbejde

Kesi har slået pjalterne sammen med Junk de Luxe og har indgået et artistisk samarbejde med det danske tøjmærke

Det danske tøjmærke Junk de Luxe præsenterer deres nye AW15 kollektion i samarbejde med rapperen Oliver Chambuso også kendt som Kesi

Den nye efterårs- vinter kollektion fra Junk de Luxe har ramt butikkerne - og det med rapperen Kesis  ansigt på plakaterne. Det danske tøjmærke har i samarbejde med det kreative bureau Knowthirname indgået et artistpartnerskab med  rapperen.
None

None

"Kesi er i vore øjne en utrolig interessant kunstner med en attitude, vi er faldet pladask for. Han har en ligefrem og naurlig holdning og en hudløs og ærlig facon."

siger Brian Børsting. Corporate Marketingmanager hos WPT Group, der ejer Junk de Luxe. LÆS OGSÅ: "Kesi udgiver nyt album" Artistpartnerskabet med Kesi skal positionere Junk de Luxe og være med til at kommunike, hvad brandet står for og kan - anno 2015. Desuden giver samarbejdet mulighed for at ramme en ny målgruppe.
None

None

"Kesi kan være med til at styrke brandet Junk de Luxe og øge genkendelsesgraden. Han kan levere unikt og eksklusivt indhold til de platforme, hvor Junk de Luxe er til stede. Og så er han som artist også en platform i sig selv, og kan dermed åbne døren til et nyt og bredere publikum."

siger Rasmus Hamann, CCO hos Knowtheirname. Hos Junk de Luxe er Kesi indbegrebet af god smag, og noget brandet gerne vil sættes i forbindelse med.

"Vi har ved flere lejligheder skævet i hans retning, når han har del taget i forskellige modeserier.Han er 'spot on' i forhold til Junk de Luxes projekt. Han rammer rent ind hos de mennesker, vi gerne vil tale til - og derfor var han en oplagt partner for os."

 siger Brian Børsting