Der har været stille omkring Page Four, siden de udgav singlen Kommet For At Blive i december sidste år, men nu er de tilbage med en helt ny single, der udover at være det nyeste skud på singlestammen også udgør starten på et helt nyt kapitel for Page Four.
Det er nye tider for Page Four. Siden de udgav singlen Kommet For At Blive tilbage i december sidste år, har der været stille på udgivelsesfronten for de fire drenge, men det bliver der lavet om på nu på fredag, når singlen Flyve udkommer: - Der er gået et halvt år, siden vi sidst har udgivet musik. Et halvt år lyder ikke af meget, men det er en evighed, når man er et boyband, der endnu ikke har mere end et par år på bagen, siger Jonas Schwanenflügel Eilskov Jensen og fortsætter: - Men det har været vigtigt for os at tage os god tid til at skrive Flyve. Det er gået så stærkt siden vi startede, og vi er fire, der hver især finder inspiration forskellige steder og af de forskellige steder, vi er i livet, og vi havde brug for at sætte os ned sammen og finde ind til vores fælles ståsted. Og det synes vi er lykkedes rigtig godt med Flyve!, slår han fast. Og den nye single er ikke det eneste, der er nyt for Page Four. Sammen med singlen lancerer de nemlig også en helt ny visuel identitet i form af et nytlogo, der også indgår i artworket til Flyve. - Vores nye logo symboliserer en ny tid for Page Four. Vi var glade for det gamle, men efter vores skrivepause har det været vigtigt for os at forny os selv – og det inkluderer selvfølgelig også vores visuelle identitet, forklarer Stefan Hjort. LÆS OGSÅ: "Page Four Pelle - fra provins til platin" - Med det nye Page Four-logo har det gamle logo samtidig fået en helt ny betydning for os. Det er blevet vartegnet for begyndelsen af vores rejse sammen, og det betyder om muligt endnu mere for mig nu, at der er fans, der har fået tatoveret det gamle logo. Fremover vil det virkelig være et tegn på loyalitet fra starten, supplerer Pelle Højer. https://youtu.be/zvnIqmApyLQ