Tips til bedre onani

Onani er noget, rigtig mange mænd bruger masser af tid på ugentligt. De fleste mænd onanerer faktisk adskillige gange i løbet af en uge. Hører du til denne gruppe, og føler du, at du har masser af erfaring inden for dette felt, vil der uden tvivl stadig være masser af plads til forbedringer. Det skyldes, at når det kommer til onani, har man ofte tendens til at tænke mere over målet end vejen derhen. Ønsker du at udvikle dine evner, kan du her i artiklen læse om forskellige tips til bedre onani.    

Fokuser mere på din vejrtrækning

Det er først og fremmest en rigtig god idé, hvis du begynder at tænke mere over din vejrtrækning, når du er i gang med at onanere. Hvis du anvender din vejrtrækning korrekt, vil du nemlig kunne forsinke din orgasme betydeligt. Øv dig derfor i at stoppe op og tage nogle lange og dybe vejrtrækninger, lige inden du er ved at få en orgasme. På den måde vil du tilmed kunne opnå, at du får energien helt ud i din krop. 

Du vil således kunne få en helkropsorgasme i stedet for en orgasme, der udelukkende er koncentreret omkring dit køn, når du begynder at fokusere mere på din vejrtrækning.

Mærk efter i stedet for at se porno

Der er rigtig mange mænd, der ser porno, når de onanerer. Det er der slet ikke noget galt i, og det er helt normalt. Det gør bare, at de glemmer at fokusere på deres køn, mens de onanerer. Det er ikke et særligt godt mønster at komme ind i, da det er vigtigt, at man rigtig mærker sit køn og kun har fokus på det. Her kan man blandt andet begynde at tænke over, hvordan den føles i de forskellige faser fra, at den er slap og til det øjeblik, hvor man kommer. 

Har du svært ved at komme uden at se porno, kan du med fordel prøve kræfter med en fleshlight, så længe du stadig sørger for at fokusere på dit køn.

Knibeøvelser er også gode for mænd

Hvis du gerne vil opnå bedre onani, kan du også med fordel begynde på at lave knibeøvelser. Der er rigtig mange, der tror, at knibeøvelser udelukkende er for kvinder, men det er altså bestemt ikke rigtigt. Du vil nemlig opdage, at du får en langt bedre kontrol over din rejsning, hvis du har en stærkere såkaldt pc-muskel. På den måde kan du holde væsentligt længere, når du har sex, og når du onanerer. Der er derfor mange gode grunde til, hvorfor du bør arbejde intensivt på at træne denne muskel. 

Du kan lave muskeløvelser, mens du kører på din cykel, sidder i bilen eller sidder og arbejder på din kontorstol. Det er således bare om at komme i gang med de knibeøvelser.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.